Kwestie formalne – na tym etapie informujemy o zakresie i zasadach współpracy oraz dostarczamy niezbędne dokumenty.
Audyt i analiza potrzeb – oceniamy funkcjonujące w przedsiębiorstwie programy ubezpieczeniowe, analizujemy ich skuteczność i dopasowanie do indywidualnych potrzeb.
Survey – w zależności od potrzeb możemy przeprowadzić ocenę inżynierską w kluczowych lokalizacjach.
Koncepcja i projektowanie optymalnych rozwiązań – w oparciu o zebrane informacje płynące z dokonanych audytów/analiz, przygotowujemy koncepcję „szytego na miarę” programu ubezpieczeniowego.
Etap II
Przygotowanie i rozesłanie zapytań ofertowych na rynek – tworzymy slip brokerski, który rozsyłamy do ubezpieczycieli w celu uzyskania ofert.
Analiza ofert i ich negocjacje – analizujemy złożone oferty, negocjujemy warunki i zakres ochrony w celu uzyskania najlepszych rozwiązań rynkowych.
Zarządzanie procesem likwidacji szkód – koordynujemy przebieg procesu likwidacji szkód, od momentu zgłoszenia zdarzenia do ubezpieczyciela, aż do wydania decyzji w sprawie odszkodowania.